Міжнародний Різдвяний фестиваль творчості дітей «Сніжинки Татранской зими» (Словаччина, Високі Татри) 03.01.2016 – 10.01.2016

clip_image002

03.01.16 Виїзд з Тернополя
04.01.16 З 12.00 реєстрація в оргкомітеті фестивалю. Розміщення в готелі. Час репетицій. Організаційно – побутовий збір. Вечеря. Вечір знайомства «Вітаємо у колі друзів» (візитка колективу, відкриття інформаційного куточка колективів: фото, буклети, відео). Нічліг.
05.01.16 Сніданок. Уроки гірськолижної майстерності в кращому гірськолижному центрі Високих Татр – Татранська Ломніца. Репетиційний час. Оглядова автобусна екскурсія «Гірськолижні курорти Високих Татр: Татранська Ломніца, Старий Смоковець, Штребське Плесо». Вечеря. Відкриття фестивалю. Концерт. Нічліг.
06.01.16 Сніданок. Подарунок «Аква Сіті» до Різдва – «Термал пакет»: закритий плавальний басейн, парна, дитячий басейн, гірки, 3 відкритих гарячих басейни з водними розвагами і струменями, закритий релакс – басейн з ефектами хромотерапії «Сапфір» (3:00). Конкурс Різдвяних подарунків з природного матеріалу Високих Татр. Вечеря. Нічліг.
07.01.16 Сніданок. Уроки гірськолижної майстерності в Високих Татрах. Конкурс сніжної скульптури «Зимова казка» (Татранська Ломніца). 16.00 – концерт. Вечеря. 20.00 – 22.00 різдвяний вечір в диско – клубі (Татранська Ломніца). Нічліг.
08.01.16 Сніданок. Варіативно: екскурсійна програма, катання на лижах. Вечеря. Закриття фестивалю. Нічліг.
09.01.16 Сніданок. 10.00 – виселення з готелю.
10.01.16  Повернення на Україну. 

Організаційно – фестивальний внесок учасника у віці до 18 років включає: проживання та харчування в обраному готелі, участь у заходах фестивалю,транспортне обслуговування, інформаційний супровід, дискотеки, оглядова екскурсія в Високих Татрах, візова підтримка.

   2 керівника, супроводжуючих колектив у складі 40 осіб, направляються за рахунок організаторів!
Дорослі, супроводжуючі дітей, додатково оплачують курортний збір 7.5 євро.

Словаччина

Готель Розміщення з сніданокм Розміщення з сніданком та вечерею Розміщення з сніданком, обідом та вечерею Доплата за 2-х місний номер за сутки
«Морава»**м. Татранська Ломніца 235євро/людини 250євро/людини 265євро/людини 8 євро/номер
«Попрад» ***м. Попрад 235євро/людини 250євро/людини 265євро/людини 8 євро/номер

Розміщення в готелях в 3 – 4-х місних номерах з вигодами,що знаходиться  в гірському курортному селищі Татранська Ломніца та м. Попрад.

Для 2-х керівників, 2-х водіїв в готелях надаються 2-х місні номери. Додатково обіди та вечері за ціною: 4-7 євро.

Додаткове перебування в готелі з оплатою за добу:

Готель Розміщення з сніданком Розміщення з сніданком та вечерею Розміщення з сніданком, обідом та вечерею Доплата за 2-х місний номер за сутки
«Морава»**м. Татранська Ломніца 27євро/людини 30 євро/людини 33 євро/людини 8 євро/номер
«Попрад» ***м. Попрад 27євро/людини 30 євро/людини 33євро/людини 8євро/человек

Польща

Проживання в 3-4 місних номерах готелів **-*** з сніданком – 20 євро.

Вечеря – 5/7 євро.

Оргкометет фестивалю, туроператор ПП «Аура Плюс»,  в Україні надають додатково:

– оформлення виїздних документів: для школярів, студентів віком до 21 року – послуга візового центру сплачується в гривнях в еквіваленті до 22 євро; для дорослих – послуга візового центру сплачується в гривнях в еквіваленті до 22 євро + консульський внесок 35 євро (оплачується в гривнях). Учасники фестивалю у віці старше 12 років у візовому центрі проходять особисту співбесіду з скануванням пальців.

— Страхування;
– Транспортні послуги
– Автобус;
– Супровід;
– Навчання катанню на лижах;
– Прокат гірсько – лижного спорядження,
– Консультації,

— Вхідні квитки в аквапарки,
– Додаткові екскурсійні програми:

№п/п Назва програми Екскурсія(группа від 35 людей) Екскурсія + автобус
«Столиця Словаччини – г. Братислава» 100 євро 900 євро
«Відень – столиця Австрії: історія та сучасність» 250 євро 1000 євро
«Легендарний Краків» (Польща) 100 євро 600 євро
«Гірськолижний курорт Закопане» (Польща) 100 євро 600 євро
«Будапешт – столиця Угорщини» 100 євро 750 євро
«Печера Белянський яскині у Високих Татрах» квиток – від 5 євро 100 євро + вхідний квиток
«Місто – замок Кіжморок» квиток– від 5 євро 150 євро + вхідний квиток
«Кошице – історія в камені» 50 євро 300 євро
«Різдвяна Прага» 150 євро 1300 євро
«Замки Людовика» (Австрія, Німеччина) – 3 дні з нічлігами по заявці по заявці
«Різдвяна казка парку розваг Дісней Ленд» (Франція) по заявці по заявці
«Італія взимку: Венеція, Флоренція, Рим, Ватикан» по заявці по заявці
«Гірськолижні курорти Австрії» по заявці по заявці

 

 

ПОЛОЖЕННЯ Міжнародного фестивалю дитячої творчості
«Сніжинки Татранської зими» м Високі Татри, Словаччина.

04 – 09 січня 2016 р.

Організатори:
Корпорація «Аква Сіті» (Словаччина – Великобританія) ПАТ «Морава» (Словаччина) Федерація дитячих організацій України Підкарпатська організація Спілки харцерів Польщі При підтримці місцевих рад м. Високі Татри, м.Попрад (Словаччина)

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Учасники: дитячі творчі колективи, студії, школи, солісти. Вік вихованців творчих колективів, солістів: 7 – 18 років. Творчі напрямки фестивалю:

  • Хореографія (ансамблі, школи, студії народного, класичного бального (спортивного) танцю)
  • Спів (вокальні, хорові, вокально-хореографічні колективи, солісти – виконавці народних, естрадних, класичних творів)
  • Музика (інструментальні ансамблі, духові оркестри, оркестри народних інструментів, солісти)
  • Театр (музичні, драматичні, фольклорні театри, театри мод, ляльок, танцю, шоу – групи)
  • Цирк (студії, школи, ансамблі)

Цілі і завдання фестивалю:

  • Розвиток традицій дитячої творчості, презентація досягнень дитячих самодіяльних колективів країн Європи;
  • Пропаганда культури, мистецтва народів країн, які представляють учасники фестивалю;
  • Організація оздоровчо – тематичних програм для дітей під час новорічних шкільних канікул;
  • Виховання в дитячому середовищі потреби в активному, здоровому способі життя, використання переваг природно-кліматичних умов гірських курортів Високих Татрдля залучення дітей до традицій зимового гірськолижного відпочинку;
  • Створення умов для реалізації творчого потенціалу дітей; професійного спілкування педагогів, керівників дитячих творчих об’єднань;
  • Розвиток традицій міжнародного спілкування дитячих творчих колективів, виховання дружби, взаєморозуміння, потреби жити в світі, зміцнювати добросусідські відносини;
  • Виховання толерантності, поваги до культури, традицій, самобутності народів країн світу;
  • Залучення діячів культури, мистецтва країн Європи до розвитку дитячого фестивального руху;
  • Заохочення лідерів дитячої творчості;

Реалізація пізнавальних, екскурсійних програм у країнах Європи.
Символіка фестивалю: фестиваль має свою емблему, яка розміщується на вимпелах, прапорах, інформаційних, рекламних матеріалахфестівалю, використовується в сувенірній, поліграфічній продукції. Порядок користування символікою фестивалю визначається оргкомітетом.

Учасники фестивалю під час проведення заходів фестивалю, в місцях проживання представляють державну символіку своїх країн (прапори, зображення державних гербів і т.д.), символіку колективів (емблеми, значки, вимпели, прапори и.т. д.)

Інформаційний простір фестивалю:Фестивальні заходи висвітлюються в засобах масової інформації за матеріалами, розробленими оргкомітетом фестивалю, учасниками фестивалю, представниками засобів масової інформації, акредитованих на фестивалі.

Акредитація ЗМІ проводиться оргкомітетом фестивалю.

Учасники фестивалю мають право вести фото, відео – зйомку.

ОРГАНІЗАЦІЙНІ ВИМОГИ

Дитячі колективи, солісти перебувають на фестивалі в супроводі повнолітніх організаторів, педагогів, батьків, репетиторів, тренерів з розрахунку – не менше одного керівника на 15 (п’ятнадцять) осіб.

Один керівник, супроводжуючий групу дітей у складі 15 осіб, на фестивалі перебуває за рахунок організаторів, йому надається проживання в 2 – 3-х місному номері, харчування по категорії, обраної колективом.

Всі учасники фестивалю повинні мати страхові поліси, що включають медичне страхування, страхування від нещасного випадку.

Час розміщення в готелях в перший день фестивалю – 14.00

Час виселення з готелю в останній день фестивалю – 10.00

Всі організаційні питання учасники фестивалю вирішують виключно в організаційному комітеті фестивалю.

ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ФЕСТИВАЛЮ

Організація фестивалю: підготовкою, проведенням фестивалю займається організаційний комітет, який формується організаторами.

Реєстрація учасників: здійснюється організаційним комітетом на основі заявок колективів, окремих виконавців.

Для участі у фестивалі в термін до 01.12.2015 р до Оргкомітету подається письмова заявка – анкета. Форма заявки додається.

Частково заповнені заявки не розглядаються. Участь у фестивалі підтверджується запрошенням. Для колективів з країн, громадяни яких в’їжджають в Словаччину за візами, оргкомітет забезпечує візову підтримку в консульських управліннях посольств Словацької республіки.

В день реєстрації на фестивалі організаційний комітет фестивалю укладає договір з керівником колективу про спільну діяльність з організації заходів фестивалю, виконанню правил перебування на фестивалі, несення відповідальності за життя і безпеку неповнолітніх учасників фестивалю під час знаходження в готелях, місцях харчування, в транспорті, під час проведення репетицій, концертів, спортивних, оздоровчих, розважальних, екскурсіоннихміроприєтмств.

Заходи фестивалю:

  • вечір знайомств: музично-оповідна презентація учасників фестивалю (візитна картка колективу), що включає інформацію про країну, яку представляє колектив, її державні символи історії, культурі, традиції святкування Нового року, Різдва Христового; про діяльність, учасників, керівників, творчі досягнення колективу; хронометраж – до 10 хвилин);
  • фестивальні концерти «Зима в піснях і танцях наших народів», «Різдвяний подарунок»;
  • гала – концерт «В Новий рік – з друзями!»
  • творча лабораторія «Секрети дитячих досягнень в мистецтві»
  • конкурс дитячих різдвяних поробок «Зимова казка – у подарунок»
  • благодійний концерт – подарунок дітям з обмеженими можливостями
  • школа гірськолижної майстерності
  • конкурс зимових іграшок зі снігу
  • екскурсійна програма в Словаччині, країнах Європи.

Репертуар, хронометраж: колективи презентують 2 – 3 концертних номери зимової, новорічної, різдвяної тематики, хронометраж – до 12 хвилин.

Музичний супровід: інструментальний колектив, музичний інструмент, фонограма.

Технічні вимоги: фонограми мають бути записані на CD-R disk з високою якістю звуку! МРЗ, стислі файли на CD-RW і DVD дисках, флеш-картах і т.п. не приймаються. Кожен звукозапис подається на окремому носії із зазначенням назви твору, назви колективу або прізвища виконавця, а також тривалість звучання даного твору. Фонограма подається перед початком концерту; кількість мікрофонів, їх технічні характеристика обумовлюються в заявці і під час репетицій концертів.

Репетиції: проходять за програмою в спеціально відведених приміщеннях на місці проживання учасників і на сценах фестивальних концертів. Час репетицій затверджується оргкомітетом.

НАГОРОДЖЕННЯ УЧАСНИКІВ ФЕСТИВАЛЮ:

         Нагородження учасників фестивалю проводиться за рішенням журі (художньої ради) фестивалю. Склад журі формується засновниками фестивалю з числа діячів культури, мистецтва, педагогів, громадських, державних діячів країн Європи. Журі визначає кращі колективи, солістів в ході заходів фестивалю в номінаціях.

Номінації фестивалю:

• «За вірність народним традиціям»

• «За високу сценічну майстерність»

• «За краще музичне оформлення»

• «Чудо – танець дітвори»

• «Кращий Різдвяний подарунок»

• «Незабутня пісня Нового року»

• «Чарівлива мелодія зими»

• «Магія Зимової казки»

• «За найстильніші зимові сценічні костюми»

• «Надія фестивалю»

• «Відкриття фестивалю»

• «За педагогічну майстерність»

• «За зворушливу розповідь про Різдвяні, Новорічні традиції свого народу»

• «Срібний голос Різдвяної казки»

• «Ой – та ж, хлопчаки, ой-та ж молодці!»

• «Дівоча зимова краса»

• «Таємниця Різдвяного балу»

Учасники фестивалю нагороджуються грамотами, дипломами, цінними подарунками засновників, спонсорів, партнерів фестивалю. Рішення журі про нагородження є остаточним.

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ФЕСТИВАЛЬНИЙ ВНЕСОК

 

Всі учасники фестивалю оплачують організаційно-фестивальний внесок, що включає оплату: проживання та харчування в готелі вибраної категорії, організаційні витрати, курортний збір.

1. Готель «Морава» ** (гірське селище Татранска Ломніца);

ТРАНСПОРТНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ФЕСТИВАЛЮ

 

Учасники фестивалю прибувають на фестиваль на технічно справних автобусах, які мають страхові документи, оплату подорожнього збору Словаччини.

Під час екскурсійних виїздів місця на стоянках оплачуються самостійно.

ОЗДОРОВЧА ПРОГРАМА ФЕСТИВАЛЮ

 

         В умовах гірськолижних курортів Високих Татр програмою фестивалю передбачається час для заняття фізичною культурою, спортом: катання на лижах, ковзанах, плавання в басейнах, пішохідні походи в горах.

ЕКСКУРСІЙНА ПРОГРАМА ФЕСТИВАЛЮ

 

         В дні перебування на фестивалі в Словаччині для учасників можуть організовуватися екскурсійні програми, які оплачуються додатково:

• «Столиця Словаччини – г. Братислава»;

• «Місто Відень – столиця Австрії: історія та сучасність»;

• «Легендарний Краків» (Польща);

• «Гірськолижний курорт Закопане» (Польща);

• «Будапешт – столиця Угорщини»;

• «Печера БелянскаЯскіня в Високих Татрах»;

• «Місто – замок Кіжморок»;

• «Кошице – історія в камені»;

• «Різдвяна Прага»;

• «Замки Людовика» (Австрія, Німеччина);

• «Різдвяна казка парку розваг Дісней Ленд» (Франція);

• «Італія взимку: Венеція, Флоренція, Рим, Ватикан»;

• «Гірськолижні курорти Австрії»

  ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ МІЖНАРОДНОГО ФЕСТИВАЛЮ    

   «СНІЖИНКИ Татранської ЗИМИ»

Заявка

Назва колективу (групи, школи)
Жанр, в якому працює колектив
Місце знаходження (країна, населений пункт, назва установи (навчального закладу, палацу, клубу, студії і.дз.)
Кількісний склад:
– діти
– керівники
– Дорослі супроводжуючі
Інформація про керівників (прізвище, ім’я, по батькові, звання)
Репертуарний план:
– назва
– автори
– постановники
– хронометраж
Технічні вимоги:
– Вид музичного супроводу
– Носій фонограми
– Кількість необхідних мікрофонів
Інформація про прибуття до Словаччини на власному транспорті (дата, орієнтовний час)
Готель
харчування:
– сніданок
– Сніданок, вечеря
– Сніданок, обід,
вечерю
Замовлення розміщення в 2-х місних номерах
Замовлення додаткового перебування у Словаччині
Замовлення екскурсійних програм
№№ контактних телефонів, електронні адреси, Skype керівника або представника колективу, відповідального за організацію поїздки

 

Comments

Добавить комментарий